My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Crochet Calendar 2016

Als ik mijn agenda uit mijn tas haal om een afspraak op te schrijven, voel ik me altijd een beetje een dinosaurus. Want wie heeft er nu nog een papieren agenda? Ik heb een laptop, een tablet en een mobiele telefoon. En die praten ook allemaal nog eens met elkaar (zo ge-syn-chro-ni-seerd), maar eerlijk... er is niets fijners dan mijn afspraken neerpennen in een papieren agenda.

When I pull my day planner from my bag, I always feel a bit like a dinosaur. 'Cause who still has a paper day planner? Well, I do. I have a laptop, tablet and a smartphone and these three talk to each other too (all syn-chro-nised). But honestly, I prefer paper over all these technical nitbits. 


Crochet Calendar 2016 | Happy in Red

Voor mijn blogs heb ik ook een papieren hulpmiddel. Ik heb een reiswebsite, deze blog en mijn zakelijke website. En die mag ik allemaal bijhouden, inclusief de social media kanalen. En eigenlijk lukt dat allemaal maar op één manier: door een blogplanner bij te houden. Elk jaar is er wel een vriendelijke blogger die er één publiceert en die download ik dan altijd heel dankbaar.

For my blogs I use a paper blog planner. I own a travel website, this blog and my company website and I have to update them, and their social media channels, regularly. It's undoable without proper planning, honestly. Every year a kind blogger publishes a blog planner, which I download gratefully.

En daarom dacht ik: dit jaar maak ik er zelf één, een haak kalender. Om mijn haakplanning op bij te houden. Wat ga ik wanneer maken? Wanneer kan ik er foto's van maken? En wanneer blog ik erover. Zeker handig als je meerdere onafgemaakte projecten hebt. Ik maakte een kalender met mijn eigen projecten, maar er komen ook prachtige projecten van andere bloggers in voor.

So this year I thought, why not make a blog calendar myself? To scribble down my crochet planning: what will I make when, when will I need to take pictures and when do I blog about this project? It comes in handy when you, like me, always have multiple crochet project laying around half-finished. I've put in some of my own projects, but also featured work of other bloggers.

Crochet Calendar 2016 | Happy in Red


Als je je inschrijft voor mijn nieuwsbrief, krijg je in het bedank mailtje een link om de kalender gratis te downloaden. Had je je al ingeschreven? Geen nood: in de volgende nieuwsbrief zit ook nog een linkje naar de haak kalender 2016!

If you subscribe to my newsletter, you'll get the crochet calendar for free. The link to the calendar is in the thank you e-mail. Already a subscriber? Don't worry, in the next newsletter you'll find a seperate link to the crochet calendar 2016.

6 opmerkingen

  1. Wat een geweldige kalender heb je gemaakt! Ga proberen er gebruik van te maken. Dank je wel
    Groetjes
    Gabriella
    Athoekkies.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat een topidee! Ik ga me inschrijven hoor. Ik heb dringend blogstructuur nodig ;) Alvast bedankt!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net als jij gebruik ik een papieren agenda. Heerlijk om er soms van alles bij te tekenen en te zetten. Supergaaf idee om een eigen haakkalender te maken. Ik word al enthousiast van de foto's. Dank je wel.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je gevonden via Crafts from the Cwtch, en gelijk "subscribed" en de planner ge"download", want ik gebruik ook graag papieren aganda en kalender om alles bij te houden! En kwam toen hier om the ontdekken dat ik je blog in nederlands EN engels kan lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hi there
    Just stopped by to let you know that I featured this on my Round Tuit post this week!
    A Round Tuit 284
    Thanks again for linking up! Hope you have a great week!
    Jill @ Creating my way to Success

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.