maandag 1 juli 2013

More beach bags!

Als ik de voorspellingen mag geloven is het vanaf morgen toch echt zo ver. Zomer! Met lekker weer en zon enzo. Ja, ik weet het. Ik geloof het ook pas als ik het ziet, maar stel je voor dat het echt zo is: dan heb ik alvast maar wat extra strandtassen genaaid. Want volgens mij hebben een hoop van jullie al zomervakantie, toch?

If I have to believe the forcast, starting tomorrow it will finally be summer starting tomorrow. Sun, high temperatures. The lot. Hm, well. I'll believe it when I see it. But íf it's true, I'll have at least enough beach bags in my shop. Has your summer holiday started yet?

Beach tote

Beach tote

Het groene exemplaar is vandaag op de post gegaan naar Laura van de Haakzolder, want zij gaat vrijdag op vakantie. Hopelijk gaat hij dus mee naar haar vakantiebestemming! (Zonder de kip hoor, die blijft thuis). Het retroprintje met vintage koffiepotten vind ik nog altijd niet te versmaden.

The green flowery beach tote is going to Laura who's blogging at the Haakzolder, 'cause she's off on vacation next Friday. (Without the chick, the chick is staying put). I am so hoping this bag will accompany her! And the retro coffee pots, I just love that fabric. 



Ik heb nu al best wat exemplaren genaaid en ik moet zeggen: het wordt eigenlijk steeds leuker om deze tas te maken. Hij is lekker groot en je hebt hem zo af. Dat is wel mijn stijl! Het patroon kun je hier vinden of in het nieuwe Robin Magazine.

I've made a few of these bags and I have to say that it keeps getting more fun with every bag I make. The bags are nice and big and they are easy and quick to make. Now, that's my style! You can find the sewing pattern right here.

14 opmerkingen:

  1. Het laatste is een prachtig stofje! Nog enig idee waar het vandaag komt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. spijtig, dan ga ik het niet meer vinden :)
      Is puur geluk hebben dus :)

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige tassen!
    Love it!
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!! Heb net zelf ook een strandtas af, maar die is weer heel anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige tassen ! De eerste is mijn favoriet met die schattige koffiepotjes ! En nu zon zon zon !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love all the bags - the fabrics are pretty. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tassen!
    Laat de zon maar komen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the blue and green! What a great summer bag! Thanks for sharing at All Things Pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you so much for joining all things pretty I love that..hope to see ya back tomorrow at http://myfashionforwardblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bright fun fabrics, Esther. I especially like the last floral one.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful!! Thank you for sharing at Sharing Saturday!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...