My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Blissful Sunday...

...and Give Away winners!

De brug stond open, de hond at het op, mijn wekker deed het niet... nee, smoesjes! Ik weet dat ik eigenlijk de Give Away winnaars bekend zou maken. Maar ik had geen zin. Tsja, dat heb je soms. Ik zat namelijk een zalige, heerlijke zaterdag in Amsterdam met mijn lief. Dus dan schieten dingen, zoals Give Away winnaars bekend maken, er weleens bij in.

The bridge was open, the dog ate it, my alarm didn't work... oh, excuses, excuses! I know I was supposed to announce the Give Away winners yesterday. But the thing is. I didn't feel like it! Yep, that's right. I was spending my lovely Saturday in Amsterdam with me love. So announcing Give Away winners was very far from my mind.

Laura Dolls Amsterdam

Laura Dolls Amsterdam

Laura Dolls Amsterdam

Ik ging even langs Laura Dolls, de meest geweldige vintage winkel van Amsterdam! Granny square dekens, vintage bedden- en linnengoed, cocktailjurken en schitterende jasjes. Je kijkt er je ogen uit. Helaas vinden wel meer mensen die een geweldige winkel, want erg goedkoop is hij niet (meer).

I was shopping at Laura Dolls, the most fantastic vintage shop of Amsterdam! Granny square blankets, bed linen, cocktail dresses and fabulous coats. It's just too much. Unfortunately, lots of people like this shop. 'Cause it isn't exactly cheap (anymore).

Duende Amsterdam

En we sloten de dag natuurlijk af met een glaasje op een leuke stek. De stek krijgt meestal onze ultieme goedkeuring als er ook een kat rondwandelt en dat was hier zo. Zo'n zoete poes. Een beetje op een barkruk luieren, pootjes wassen en haarscherp in de gaten houden wie er misschien een lekker hapje heeft. Geef mij zo'n leven.

And of course we ended the day with a glass of something nice and a great place. We like the place even better when there's a cat. And there was a pretty cat here, such a sweetie. Laying around on a bar stool, washing the paws and eyeing up people who may have a treat. What a life, I'l have one of those thank you!

Maar goed, Give Away winnaars dus!! De winnaar van de kruikenzak en het Moleskine boekje zijn voor 'Cieltje' en de onderzetters en het Flow boek gaan naar 'Ellebel', dus dames: mailen jullie je adressen even naar me?

Anyway, Give Away winners! The winner of a hot water bottle cover and Moleskine notebook ae going to 'Cieltje' and the crochet coasters and the Flow notebook will make their way to 'Ellebel', so ladies: send me your address!

Niet gewonnen: geen nood! Rond Pasen kom ik weer met een héle leuke Give Away, en dat is natuurlijk nog maar een paar weken, dus geduld geduld! Ook hoeven bestellers binnen NL geen verzendkosten te betalen in mijn Etsy shop met de code NLFREE2013.

You didn't win? Don't worry, around Easter I have another great Give Away planned. And that's on;y a few more weeks away, so have a little patience and take another shot!

6 opmerkingen

  1. Heee, mijn favoriete stad ;) Fijn dat je het naar je zin had.

    Jammer, niet gewonnen, maar gefeliciteerd aan de winnaars en ik doe straks ook weer mee! Ondertussen heb ik ook een give-away voor wie dat leuk vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat leuk, lees hier dat ik de give-away gewonnen heb. Ik stuur je mijn gegevens wel even per mail.
    Ik wil binnenkort toch ook naar Amsterdam, wacht even op wat beter weer....

    Een hele fijn week!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaars. Gelukkig krijgen we nog een kans ;-)

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat ik een van de gelukkigen ben, Ellebel ook proficiat.
    Ik stuur je m'n gegevens per mail.

    Alvast ontzettend bedankt!! Groeten Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dikke proficiat voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Winnaars, gefeliciteerd! En Esther, bedankt voor deze leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.