My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Dreaming of spring #2

Wat fijn, er zijn weer ranonkels. In deze woeste bos bloemen zaten eerst ook tulpen, maar die hebben inmiddels het loodje gelegd. Geeft niets, want deze wilde ranonkels vind ik geweldig.

Oh, this is lovely. The ranunculus are back in seasons. This bush of flowers also had a bunch of tulips in them, but they've passed on. But that's okay. I like these wild flowers just as they are.

Ranonkels

Daarvan krijg ik weer helemaal zin in de lente en in wat lente-achtigs haken. Maar alleen groen- en geeltinten is misschien een beetje saai? Ik heb er wel genoeg, zo ondervond ik al spittend door de voorraad... oeps.

They make me long for spring! And I also want to crochet something spring-y. But just greens and yellows, isn't that a bit boring? I dunno. I do have enough of them, or so I found out whilst digging to my stash, ooooops...

Flowers and crochet

Wat heeft dit nog nodig? Rood en roze? Blauw? Wit? Wat zou eens leuk zijn als nieuws lente-project? Nieuwe lente, nieuwe kansen!

So, what does this need? Red and pink? Blue? White? And what would be a fun new project for spring? New spring, new chances!

12 opmerkingen

  1. Wat een mooie bloemen! dat maakt deze dag vast compleet!!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The flowers are stunning and the yarn you have chosen is great! I haven't had a hook or a knitting needle in my hands for way to long. Your projects and posts inspire me!

    Cynthia at http://FeedingBig.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van mij hoeft er geen andere kleur bij hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, I love these colors! I think that crochet bag could be nice spring project :) Have a lovely sunny time! :) Jolana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat dacht je van paars of lila?!?! maar zo is 't ook al mooi hoor. veel plezier met dit project.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. frisgroen en zacht oranje erbij en haken maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerrrlijk he, die kleurtjes zijn ook wel top hoor! Kun je er niet een heel klein toefje neon (roze ofzo) bij doen? Très hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mij betreft hoeft er ook geen andere kleur bij, helemaal goed zo! En je brengt me op een ideetje met je ranonkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig die bloemen! Wat dacht je van lekker fris paars? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beetje oranje en een beetje rood, misschien? Heel misschien...

    Je ranonkels zijn prachtig! Dat vind ik nou echt mooie bloemen. Niet zo standaard als de tulpen en blauwe druifjes die je op dit moment op elke straathoek kunt krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die ranonkels! Ik zou voor de extra kleur voor turquoise of ultramarijn blauw gaan. Ben benieuwd wat het resultaat zal zijn.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.