My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Robin Magazine #3 for sale!

Het wordt een heerlijke zomer, ik weet het zeker! Het is bijna zomervakantie en wat is er nu leuker dan heerlijk lezen, knutselen en genieten in de vakantie? Bijna niets toch? En de zomer is helemaal leuk met het nieuwe nummer van Robin Magazine: retro summer.

It's going to be a fabulous summer, I am so sure of it. It's almost summer holidays and what's more fun that to craft, read en relax during your free time in summer? Well, not a lot right? In that case, Robin Magazine is your thing!

Robin Magazine 3

In dit nummer van Robin Magazine kun je even helemaal wegdromen. Zo lees je in dit nummer het spannende zomerverhaal ‘De Lifter’, geschreven door onze vaste columnist Carolien, ga je mee op avontuur met Claudia en Freek langs de Transmongolië Express, lees je de avonturen van Floortje en haar B&B in Andalusië en krijg je de leukste tips van Mooistestedentrips.nl over gratis bezienswaardigheden in de mooiste steden van Europa.

In this issue of Robin Magazine you can just dream away. Our columnist Lien wrote a summer thriller called 'The hitch hiker', but you can also read the adventures of Freek and Claudia on the Trans Mongolia Express and Mooistestedentrips.nl gives you the best budget tips for city trips.

Robin Magazine 3

Een aantal VIBs (very important bloggers, haha) hebben DIY’s en Tutorials voor Robin Magazine gemaakt. Zo leert Miek (van ByMiekk) je een geweldige retro boodschappentas haken en haak je in een handomdraai een zonnebrillenhoesje dankzij Annlies van Vicarno’s Mama. Maar je vindt ook een leuk naaipatroon, paper crafts en recepten in het nieuwe nummer van Robin Magazine. Om het gemakkelijker te maken is Robin Magazine nu ook te koop via mijn Etsy shop. Dus geen gezoek meer: één muisklik verwijderd van Robin Magazine.

Some VIBs (very important bloggers, ha!) created some fabulous DIY's and tutorials for this issue of Robin Magazine. Miek (of ByMiekk) will teach you how to crochet a fabulous retro shopping bag and Annelies (from Vicarno's Mama) teaches you how to crochet a cosy for your sunglasses. But you can also find a sewing pattern, recipes and paper crafts in Robin Magazine. To make things easy, I am also selling Robin Magazine in my Etsy shop now. So, no more searching.

Ik hoop dat jullie weer net zo enthousiast zijn over Robin Magazine als de vorige keer en ik wens jullie weer ontzettend veel leesplezier en een hele fijne Retro Summer!

I hope you'll enjoy reading Robin Magazine and I wish you a very happy Retro Summer!

8 opmerkingen

  1. Wat ziet het magazine er super uit!

    Is het magazine alleen via Etsy te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verkoopadressen zie je hier: http://robinmagazine.wordpress.com/shop/

      Verwijderen
  2. VIB's haha! :-) Ik vond het superleuk om de tutorial te maken en het blad ziet er geweldig uit! Het lag vandaag al op de mat, heel gaaf!
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat ziet het magazine er goed uit!!! Complimenten dames! Ik zal zo ook nog even wat reclame maken! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga m komende week weer kopen en ga er natuurlijk even over bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, ik heb gelijk het magazine besteld samen met het vorige nummer! Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik de bladen gelezen heb en er enthousiast over ben zal ik ze promoten op de blog http://gewoonvrouw.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben het magazine nu aan het bekijken.
    Alleen er in bladeren is al super.
    Zo mooi en kleurrijk.
    Het zorgt wel voor een probleem: ik kan niet kiezen wat ik eerst wil maken :)
    Ik promoot het op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.