My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

My week in photos #4

Doily Mollie Makes crochet

Doily Mollie Makes crochet

Doily Mollie Makes crochet

Doily Mollie Makes crochet

Food Truck Festival: Trek

Food Truck Festival: Trek

Food Truck Festival: Trek

My week in photos

Door & Door Antwerpen

Deze week:
- Haakte ik deze twee geweldige doilies. Ik vind ze heerlijk in heel hun retro-heid! Het patroon komt uit Mollie Makes Haken en ik haakte met Stonewashed van Scheepjeswol. Welke van de twee vinden jullie het leukst? Ik kan eigenlijk niet zo goed kiezen.
- Smikkelde en smulde ik tijdens het Food Truck Festival Trek in Utrecht: een eetfestijn met allemaal eetkraampjes 'op wieltjes': van een BBQ in een bakfiets tot koffie uit een Kevertje. Super!
- Raakte ik weer in de ban van pioenrozen. Zo mooi.
- Dook ik in 'Door & Door Antwerpen', een nieuwe reisgids. Op zich wel bijzonder als je pas een paar keer in de stad bent geweest, maar als je (zoals ik) op steenworp afstand van Antwerpen bent geboren en er letterlijk tientallen keren bent geweest, staat er weinig verrassends in (alhoewel het hoofdstuk over Antwerpen in het groen me erg aansprak!).

En, hoe zag jullie week eruit?

This week I:
- Crocheted 2 adorable doilies from Mollie Makes Crochet, I love them in all their retro-ness. I used Stonewashed yarn by Scheepjeswol which is something new and fun! Which doily do you like best? Can't seem to pick a favorite.

- Went to a food on wheels festival. Lots of foodstalls, all on wheels: a bbq on a tricycle and coffee from a VW Beetle. LOVE!
- Fell in love with pionies allover again. So pretty.
- Read the book 'Antwerp through and through' which should be a guide about Antwerp and show you all the hidden gems. But when you were born an stones throw away from Antwerp, like I was, there aren't many hidden gems left. Though I liked the chapter about green places in Antwerp.

So what did your week look like?

5 opmerkingen

  1. Ik vind de grijs met rode het mooist, die brengt echt een glimlach op mijn gezicht. En ja, pioenrozen zijn prachtig! Samen met ranonkels zijn het mijn favoriete bloemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the bottle in food truck festival! It's amazing!! so funny!! what's? wine??

    Enjoy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL, it's a glass of wine. Not a whole bottle! :-) And yes, I love the design as well.

      Verwijderen
  3. Olá, você teria como me enviar o padrão desse guardanapinho de crochê?
    adrianabrandelli@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey! I read your post before, but just returned to it, a while later. Guess what, I made the same doily, take a peek here:

    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    and I also love Scheepjeswol Stone Washed, it's my favourite this summer!

    and thirdly, I live just outside Antwerpen!!!! :)

    Ingrid xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.