My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Give away! Haak je warm

(Sorry guys, Dutch only today!)

Als je mij niet alleen via mijn haakaccount volgt op Instagram, maar ook via mijn reis account, dan heb je afgelopen week kunnen zien dat ik het warmer opzocht. Ik was met man en baby in Lanzarote. Het was niet de eerste keer dat we vlogen met de kleine man. En ik moet zeggen: wat een kleine held. Want je ouders kunnen het dan wel leuk vinden, al dat reizen, maar het is toch maar even afwachten of zo'n kleintje dat trekt. Het antwoord was: ja, nou! Vliegen ging top en een week lang lachjes, kruipen en gezelligheid. En zon... en warmte.

Haak je warm, Joke ter Veldhuis | Happy in Red


Want wat viel het tegen zeg, van een week 25C terugkomen naar een Nederland waar het stormde, regende en vooral: heel erg koud was. Dagenlang, blergh. Onze kleine man vatte meteen kou en mocht ik gisterenmiddag snuffelig met koorts van het dagverblijf ophalen. Arm schaap. En ik loop inmiddels ook goed te snotteren met een doos tissues naast me. Kortom: ik heb een beetje heimwee naar onze vakanie van vorige week, dus ik dacht: laat ik de boel eens opvrolijken met een Give Away. Het werd wel weer eens tijd toch?

Een paar weken terug viel het geweldige haakboek Haak je warm op mijn deurmat. Op dat moment deed de lente al voorzichtig haar intrede en hadden we een paar mooie dagen. En dus verdween het boek een beetje naar de achtergrond. Maar van de week dacht ik: wat een toppertje, eigenlijk.

Haak je warm, Joke ter Veldhuis | Happy in Red

Haak je warm, Joke ter Veldhuis | Happy in Red

Het boek is van Joke ter Veldhuis, die je misschien wel kent van Lossen en Vasten. Zij maakt de leukste haakcreaties met, je raad het al, alleen lossen en vasten. Ofwel: je hoeft niet heel enthousiast te kunnen haken, om de leukste patronen van Joke te maken. Wat ik ook heel leuk vind: Joke is ook het model van veel van haar creaties in dit boek. Ik weet niet of ik dat zou durven.

In Haak je warm staan heerlijk warme patronen, zoals mutsen, oorwarmers en beenwarmers. Maar ook heel leuke shrugs, vesten en omslagdoeken en laten we eerlijk zijn: die kunnen we in Nederland in elk jaargetijde wel gebruiken.

Haak je warm, Joke ter Veldhuis | Happy in Red

Haak je warm, Joke ter Veldhuis | Happy in Red

Maar nu dus het leuke deel van deze blogpost: ik geef dus een exemplaar van Haak je warm weg! Yes! Dus als je zin hebt om er komend voorjaar op een zonnige dag, met een fris windje, toch nog even lekker bij te zitten: doe dan mee!

Wat je moet doen?

  • Laat een reactie achter onder dit bericht! Gewoon, omdat ik dat gezellig vind! Laat voor de zekerheid ook je e-mailadres achter, dan weet ik je te vinden als je hebt gewonnen.
  • Leuk, maar niet verplicht: ik zou het leuk vinden als je me op Instagram en/of Facebook volgt.
Meedoen kan tot en met 30 maart, de winnaar krijgt via e-mail bericht van me! Veel succes en een fijn weekend.

19 opmerkingen

  1. Lijkt me een heerlijk boek dus ik waag heel graag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me nou geweldig om te winnen. Ik heb al vaak gedacht zal ik hem kopen ja of nee. Ik heb inmiddels al aardig wat boeken en patronen verzameld. Ik ben helemaal gek van haken. Vooral cadeautjes om weg te geven. Mensen vinden het vaak heel leuk om een eigengemaakt cadeau te krijgen. Dus ik ga duimen. Lieve haakgroet reinie. Oh ja mijn mail adres is reinie.michels@kpnplanet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Joke ontwerpt mooie en handige ( kleding) stukken. Ook niet al te moeilijk. En tijd genoeg om te haken voor de volgende winter. En ik volg je al een tijdje hoor. Geniet van je verhalen en ontwerpen. Groetjes Babs - babs.hulskramer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om een weekje weg te zijn, naar de warmte. En wat fijn dat je kleintje het zo goed doet met reizen. Wat gaaf dat je dit mooie boek weg gaat geven. Hij staat nog op mijn verlanglijstje. Ik heb het eerste boek van Joke ook dus dit zou een mooie toevoeging zijn. Dus ik waag graag een kansje.
    Fijn weekend (ondanks de regen).

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het allereerste grote project wat ik haakte was de eerste Cal van Joke ter Veldhuis! Wat een super leuk project was dat. Mede dankzij Joke geniet ik nog steeds enorm van haken. Wat zij het daarom geweldig zijn als ik haar boek zij winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen dat je na een heerlijke vakantie nu zo voelt, een give away als opkikker organiseren vind ik dan een geweldig idee, dus ik waag een kansje. Beterschap voor jou en de kleine man, hopelijk zijn jullie beiden snel weer fit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Joke's blog volg ik ook! Leuke patronen! Doe graag mee om kans te maken op haar boek!
    Groet, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie niet waagt, niet wint... Ik doe ook graag mee! Met een beetje geduld komt na regen (en wind), zonneschijn. Ik kijk er zo naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk boek, ik ben nu al weg van de beenwarmers. Leuk om ze te haken in plaats van te breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Top dat jullie zo samenwerken! Leuk om te zien. En ik zie al allemaal gave dingen om te maken! Dus ik doe graag mee met je actie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ☀️☀️☀️☀️☀️ ik stuur je gewoon veel ☀️, van zo’n leuke ‘geef-weg-en win’ loop ik zeker warm ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Terwijl hier de regen tegen de ramen tikt én de zon schijnt, doe ik graag mee met zo'n 'opwarmactie': wat leuk, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verschil in temperatuur en weer. Logisch dat jullie het liefst terug willen. En dan bij terugkomst meteen een virus opdoen. Echt sneu. Ik wens jullie snel beterschap.
    Die warme accessoires van Joke kunnen we nu goed gebruiken. Ik ben benieuwd wat ze allemaal heeft ontworpen voor dit nieuwe boek. Ik waag graag een kansje.

    Groetjes, Margaret ( bitofcolor@ziggo.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat heb je dan met je gezin een geweldige vakantie gehad.Ik weet waar je over praat,ben er 8 jaar terug geweest met man en jongste dochter,wel volwassen.Geen baby,dus maar genoten van de druiventocht en de onderwaterbassin( witte vissen) en de 1000 palmen.En dat vergeet je nimmer meer.En ja had ik toen mijn haaknaald maar mee genomen,dan had ik s' avonds genoten van ondergaande zon.Maar dat was ik vergeten.En nu ben ik haakverslaafd maar geen boekjes van ontwerpers door gebrek aan... juist dus waag een poging om met deze give a way mee te doen.Groeten en beterschap met je baby en jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke giveaway, ik doe graag mee! Alleen de titel vind ik al geweldig, zeker in het voorjaar kan het s morgens en s avonds nog zo koud zijn. Fijne dag! Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk boek! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your work is quite beautiful! I am not sure if I would ever use leg warmers but I love to use shawls! Very pretty colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja leuk!! Ik ben op zoek naar een nieuw haakproject dus dit is top :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.